Claimen. Hoe doe je dat?

Wil je een bedrag terug claimen, omdat er iets is misgegaan of omdat je er gewoon recht op hebt? Dat is niet altijd even makkelijk. Er zijn verschillende procedures die je moet doorlopen voordat jouw claim wordt goedgekeurd. Dit is voor veel mensen een te lange procedure waardoor ze het laten lopen en waardoor je dus ook (indirect) geld verliest. ConsumentenClaim, een zusterbedrijf van Leaseproces, helpt je daarbij!

Leaseproces voert samen met zusterbedrijven ConsumentenClaim en MKB-Claim grote juridische procedures waardoor jij je geld terug kunt krijgen. Leaseproces heeft ongeveer 70 medewerkers en is de grootste massaclaim specialist in Nederland. Ze bestaan al sinds 1988. In die periode begonnen juristen ook op basis van ‘no cure no pay’ zaken af te handelen. Hierdoor werd het voor meer mensen mogelijk gebruikt te maken van juridische diensten. Het fijne aan de ‘no cure no pay’ regeling van Leaseproces is dat je pas hoeft te betalen bij succes van het proces. Zo betaal je Leaseproces dus wanneer je zelf ook geld krijgt. Hierdoor loop je geen financieel risico. Een win-win situatie!

In totaal zijn er tienduizenden gedupeerden geholpen via schikkingen en procedures en momenteel worden de belangen behartigd van meer dan 200.000 bedrijven en consumenten. MKB-Claim en ConsumentenClaim werken al sinds 2004 samen met Leaseproces om het maximale eruit te halen.

Heb je bijvoorbeeld geen compensatie gehad voor de renteswap? Of heb je teveel betaald voor jouw vrachtwagen? Deze uiteenlopende zaken kunnen allemaal voorkomen in onze zaken. Ook als je geen idee hebt of de claim goedgekeurd gaat worden kun je contact met het bedrijf opnemen. Zij kunnen jouw claim beoordelen en in gang zetten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *